Prowadzenia konia i kontynuacja fabuły [16.12.2015]

Eloszki!
Zacznę od czegoś, czym żyje dzisiaj całe Star Stable:
1. Prowadzenie konia zostało dzisiaj wprowadzone(XD), aby odblokować tą opcję trzeba mieć Star Rider'a, co najmniej 10 lvl > pójść do trenera koni(jakiegokolwiek) > tam zabrać od niego zadanie odpowiednie, w którym uczy nas prowadzić konia(i zabiera nam 135 SC) > podejść do głowy konia > tam gdzie zazwyczaj jest przycisk do schodzenia z jego grzbietu, teraz powinna być podkowa > JARAJ SIĘ!
Specjalne podziękowania dla Piper Shadowcake. :>
2. Kolejne zadania świąteczne w Srebrnej Polanie oraz w centrum handlowym.

3. Nowa dawka mody w Jorvik City Plaza.

4. Targ koni został otworzony w Forcie Pinto.

5. Star Stable oficjalnie oznajmia, że za tydzień kontynuacja głównej fabuły, tej MAGICZNEJ, ZAKRĘCONEJ, fabuły która jest niesamowita. Mimo, że będę musiała trochę dorobić reputacji, to i tak się niesamowicie cieszę wraz z Kate(która się będzie mogła od razu do tego zabrać, ale co tam).

To na tyle tych emocji, ja osobiście nie jestem przekonana co do płacenia tyle SC za prowadzenie konia.. może jak będzie jakiś kod na SC w tym kalendarzu adwentowym, to się skuszę...
Na koniec chciałabym zauważyć, że zmienił się nagłówek na blogu... mamy nadzieję(ja wraz z Kate), że się Wam podoba, papatki. :3

10 komentarzy:

  1. Nagłówek cudny *-* Nie mogę się doczekać fabuły :D
    ~Marg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Af...
      aff... aff... Kate zapewne skacze pod sufit(ona też zrobiła te prezenciki z linkiem do kalendarzu adwentowego SSO po prawej stronie). :>

      ~Samantha Eevningstone

      Usuń
  2. Tak, nagłówek śliczny ;) Ja miałam dziś zamiar kupić to prowadzenie konia, ale zabrakło mi trzech SC :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kate zapewne się cieszy, że się podoba. ;3
      ;v Bywa.. dobrze, że tylko tyle... głowa do góry sobota tuż-tuż.

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  3. I ten moment, gdy liczysz ile szczelin będziesz musiała zamknąć, aby mieć podziwianą :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. XDDDDDD HA-HA! Przybij pionę! Uczucie tak fenomenalne, że aż nie polecam... ;_;

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
    2. He.
      A jaki macie tytuł w Kręgu Błyskawicy? xD
      Ja wczoraj nabiłam popularną ;.;

      Usuń
  4. Dziękuję :'3 i dziękuję za bycie twą modelką w tych zdjęciach ^^ <3 Super :')

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cała przyjemność po mojej stronie. :3

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń
  5. Ja mam dawno podziwianą, ale pamiętam jeszcze jak liczyłam ile dni będę zamykać te szczeliny xD
    I ta radość, kiedy wbije się tą repkę xD
    Pozdrawiam!
    Tiffany Eveninggirl

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.