Targ i takie tam i nowy rok wkrótce [30.12.2015]

Eloszki ludziska!
Chyba Star Stable zrobiło sobie małą przerwę świąteczną, bo dzisiaj w aktualizacji przypominają o tym, że nadal możecie zrobić zadania świąteczne i składają nam życzenia.

1. Po za tym, Targ rozłożył się w Srebrnej Polanie.

2. Kolejne rzeczy w Centrum Handlowym, między innymi jakieś specjalnie na hulanie na sylwestrze na Disco. B)   (Kate zapomniała całkiem o nowościach z JCP z zeszłego tygodnia i połączy je z tym co dodali w tym tygodniu)

3. Aby nie było nudno i nie ociekało rutyną, to SSO wczoraj na stronie facebook'owej opublikowało ziwastun nowych maści Islandzik kuców, które pojawią się już 6 stycznia!
Trzeci(ten z białą "maską") skradnie moje SC. X'DDD
Trochę uboga ta aktualizacja, ale co ja tam wiem.
Co do zadań z kamieniami runicznymi - grafika była genialna; akcja się mega rozkręciła; jak już wbiłam reputację, Alex powiedziała, że wkrótce będę mieć treningi, które nauczą mnie zaklęć... i na tym się skończyło. Mogli chociaż nam dać już dostęp do tego czegoś. Czuję niedosyt... chcę więcej. >.<

Trzymajcie się ciepło! Szampańskiego nowego roku Wam życzę!

+
Pamiętacie, jak kiedyś zamiast "2015" napisałam "2016"?
Kate zaś dopadło takie same przyćmienie, jak mnie kiedyś, ale ona odbyła podróż nieco inną... "Powrót do przeszłości", ktoś to zauważył? X'D

2 komentarze:

  1. Mam takie pytanie: Jaką repkę trzeba wbić, żeby skończyły się te zadnia z kamieniami runicznymi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wpierw wbija się do 'towarzyska', potem alex każe ci dalej to robić i trzeba wbić do lubianej, i koniec :/ Jakoś specjalnie długo się tej repki nie wbija ( :\ depresja)

      ~ Kate

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.