Pewna spekulacja + Edit

Przyznam, że sama chciałam nieco częściej pisać posty... ale jak Kate mi powiedziała, że dziś moja kolej, to wręcz zaniemówiłam. Tak czy owak, czytacie ten post, czyli wystrugałam co nieco z krańców tematyk o Star Stable. ;3

Zacznę może od przypomnienia o kalendarzu adwentowym SSO, zaglądajcie na niego codziennie, od wczoraj już ruszył! http://christmas.starstable.com/

Pragnę też podkreślić, że znane są już kryteria do spełnienia, aby odblokować kontynuację wątku głównego gry(który zostanie dodany do gry 23 grudnia ^.^). Są to:
- maksymalna reputacja w Kręgu Błyskawicy,
- ukończenie questów związanych ze Śpiącą Wdową,
- zamknięcie WSZYSTKICH szczelin Pandorycznych. 
Cudownie... a ja jestem w połowie popularnej, a Kate się nie przejmuje i ma podjarkę(i tak cię dogonię... ale to później). 

Teraz moje błyskotliwe spostrzeżenie. 
Jak zapewne wiecie, na SSO, nie ma księżyca w nocy, co jest bynajmniej dziwne, bo ich umiejętności techniczne zapewne pozwalają im na wprowadzenia takowego. A kiedy przeglądałam opisy terenów z Epony... 
Zlitujcie się, udajcie proszę, że nie ma tych 2/5 gwiazdek. XD
W księżycową noc... a z dalszej części wynika, że SSO pamięta o tym szczególe. Magiczne zjawisko - od razu nasunęła mi się Linda, bo to ona... jak to ująć... ona jest od Księżyca. 
Coś się będzie działo, będzie akcja! ^-^ Jak widać, Star Stable jest bardzo dopracowaną grą. 

Aby nie było sucho w tym poście, zakończę małym akcentem - Editem. 
 Mam nadzieję, że się wam ten post spodobał. :3 
Trzymcie się ciepło. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.