Nowości w JCP [09.12.2015]

Tak więc dzisiaj(a raczej wczoraj) dodali 2 ładne komplet, jednak nie ma do nich jeszcze czapraków. Dostrzegłam też 2 owijki, bardzo podobne do innych, ale i tak w ładnych spokojnych kolorach :] Łapajcie i oglądajcie. 
     W nadchodzących 2 tygodniach trochę tego będzie. Prowadzenie konia(mam nadzieję że to nie będzie niewypał) oraz w środę tuż przed wigilią upragnione przez wielu graczy nowe zadania(może akcja będzie się rozgrywać poza w Dark Core także w Eponie :] fajnie by było). A! Jeszcze jedno, mamy dla Was z Sam pewne info: wczorajszego wieczoru przeszłyśmy sobie na Emerald Forest i raczej prędko na ciacho nie wrócimy(pod warunkiem że nie będzie pełny).
    Na dzis starczy Wam czytania moich wypocin. Jeszcze piątek i weekend. A w weekend 2 część Pani X więc oszczędzajcie oczy :[]

5 komentarzy:

  1. Mam małe pytanie, odnośnie tego w jakim programie robicie podpisy. Bardzo mi się podoba ten styl i sama z chęcią stworzyłabym coś podobnego.

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się ten różowo-brązowy zestawik i różowo-beżowe ochraniacze. Kiedyś będę musiała je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam na niego ochotę. :"D

      ~Samantha Eveningstone

      Usuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.