Nowości w JCP [16.12.2015]

     Witajcie! Jak to w czwartki bywa mam dla Was pare nowości, które znalazłam w  Jorvik City Plaza, tym razem były to ubrania dla naszej postaci. Nie jestem jedynie pewna tych botek i rękawiczek na samym końcu, ale prawie(jakieś 70%) na pewno dodali je tego tygodnia. Nie przedłużając więcej, patrzcie :]
     Co sądzicie o tym co dodali tego tygodnia do JCP? Ja osobiście raczej nie kupię żadnej z tych rzeczy, ale fajną odmianą jest sweter z szalikiem.
     Tak sobie pomyślałam, że fajnie by było, aby była taka opcja aby można było kupić sam szalik, którym moglibyśmy utulić szyję naszej postaci w z mroźne i wietrzne dni. Co o tym sądzicie?
     PS. I pomyśleć że za tydzień o tej porze już będziemy siedzieć przy wigilijnym stole wraz z rodziną, a ja nawet jeszcze choinki nie ubrałam! No i może będzie można zaobserwować trochę spoilerów z nadchodzących zadań(ale nie u Nas x'P)...
     Narka :]

5 komentarzy:

  1. A to nie tak, że w JCP można po prostu kliknąć "New"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko problem polega na tym, że takiego przycisku po protu nie ma

      ~ Kate

      Usuń
  2. Koleżanka mi mówiła, że jest, i sama też go mam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O to ja nic o tym nie wiem, nie chce nic mówić, ale raczej sso napisało by w aktualizacji o tej nowej opcji i wgl. Ja sprawdzałam nawet dziś ale nie mam nic takiego. Ty mówisz o SSO czy o jakieś stronie gdzie można w taki sposób wyszukać tego?
      ~ Kate

      Usuń
  3. Ach, szaliki. Wysłałam już dawno propozycję do zespołu ale nie planują tego za szybko robic :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.