Nowości w JCP [23.12.2015] - [30.12.2015] + życzonka noworoczne

     Hej, jak minęły Wam święta? Planujecie coś na dzisiejszy wieczór? :]
     Mi minęły chyba zbyt dobrze ponieważ zapominałam o tym co obiecałam, że dodam przed środowym postem i nie dodałam... ale zrobiłam w zeszłym tygodniu screeny i wiem co było w zeszłym tygodniu, a co w tym x'd ok... starczy tego tłumaczenia i bierzmy się do prezentowania ubrań :]

23.12.2015 (tydzień temu)
Biała bluza jest po prostu śliczna, kamizelka poniżej ma ładnie dobrane do siebie kolory i wgl. spodnie też fajne.

Tamtego tygodnia SSO dodało z ekwipunku ładny zestaw Perłowy z bardzo dobrymi bonusami :]



30.12.2015 (wczoraj)
Tutaj można zobaczyć rzeczy z Lisiego kompletu (poza rękawiczkami i jasnobrązowymi botkami)(do tego kompletu jest i kamizelka, i kurtka - do koloru do wyboru :] ). Rzeczy z tego zestawu mi osobiście się podobają(te małe ciemnobrązowe kropki od tyłu na spodniach to od moich botek x'd). Mają też bardzo dobre bonusy :]

Tego tygodnia dodali nowy zestaw Zimowy, mi osobiście niezbyt przypadł do gustu, ale trzeba przyznać że siodło wygląda ciekawie. Nie zaglądałam do owijek w zeszłym tygodniu, jednak sadzę że te w dolnym prawym rogu będą pasować do Perłowego zestawu. :]
To tyle z tego na ten tydzień, jeśli chodzi o JCP.


Ale, że to jest ostatni post w 2015 roku, chciałabym wraz z Sam podziękować Wam za to że zaglądacie na naszego bloga i go obserwujecie. To naprawdę motywuje(nawet jak po tygodniowej przerwie nie chce nam się robić dosłownie nic, aby ruszyć ponownie z postami). Tak więc dziękujemy i składamy Wam życzenia z okazji nadchodzącego wielkimi krokami roku 2016.

(Edit autorstwa Sam-życzenia wspólne, wszystkie zdjęcia też jej i ja naprawdę nie wiem co ja tam robię.)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę kulturalnie wyrażać swoja opinię, nie tolerujemy wulgaryzmów i spamu. Na komentarze tego typu nawet nie silimy się odpisywać, tylko od razu je usuwamy. Jeśli masz negatywne zdanie o naszym blogu, to proszę, uzasadnij swoją wypowiedź, postaramy się zmienić na lepsze, jeśli to tylko będzie w naszej mocy.

Created by Agata for WioskaSzablonów. Technologia blogger.